Dobry slogan – to jest to
Piękna pogoda zachęca do wycieczek rowerowych. Tocząc się na moim bicyklu obok wielkiej fabryki (na razie nie ujawnię co tam się produkuje – to powiem za chwilę) zauważyłem nad drzwiami wejściowymi hasło „Każdy koniec jest nowym początkiem”. Co prawda odnosił się on chyba do zakończonej niedawno rozbudowy fabryki, bądź też miał coś wspólnego z procesem rekrutacji ale tak czy inaczej uznałem, że to hasło genialnie wprost nadawałoby się jako slogan reklamowy podstawowego produktu tego przedsiębiorstwa – a tym produktem są papierosy.
Oczami wyobraźni już widziałem użytkownika papierosów, który właśnie skończył palić swojego „fajka”. Zamyśla się na chwilę i w głowie pojawia mu się hasło „Każdy koniec jest nowym początkiem”. Zagląda do paczki a tam jeszcze jeden papieros. Wyciąga, zapala i życie toczy się dalej.
Oczywiście takim hasłem można wspierać sprzedaż wielu produktów FMCG. Piwo, batony, chipsy, PAPIER TOALETOWY – to tylko pierwsze z brzegu przykłady. W każdym razie ja umieściłbym taki napis na samochodach moich przedstawicieli handlowych i jestem przekonany, że zwiększyłbym sprzedaż moich produktów. Także – podziękowania dla twórców owego hasła – za inspirację.