Herbu Zielona Pietruszka
Szlachectwo jest w cenie. Wiedzą o tym ci producenci, którzy chcą aby ich produkty posiadały w sobie rys szlachectwa a ich posiadanie nobilitowało użytkownika takiego produktu.
Dlatego wymyślili, że ich logo będzie miało postać mniej lub bardziej fantazyjnych tarcz herbowych. W umysłach klientów tarcza herbowa będzie wajchą, która przełoży sposób myślenia o produkcie.
Tarcza kojarzy się podwójnie dobrze. Z jednej strony jest atrybutem rycerza – który zwykle bywał szlachcicem. Z drugiej strony tarcza służyła do obrony a więc do zwiększania bezpieczeństwa. Szlachectwo i bezpieczeństwo – te rzeczy skutecznie działają na wyobraźnię klientów.
W przypadku marki Wittchen zwykły portfel z dobrej skóry stanie się produktem z górnej półki (przynajmniej jak na polskie standardy). Do tego dochodzi oczywiście cena, która również musi być szlachetna.
Kiedy zacząłem rozglądać się dookoła, okazało się, że wiele produktów posiada „na sobie” tarczę herbową. Na przykład alkohole w rodzaju Ballentines czy Jameson lub marki samochodów np. Ferrari i Cadillac.
Jeśli zatem chcecie aby Wasze produkty nabierały cech nobilitujących, koniecznie zainwestujcie w herbowe logo.